czwartek, 8 sierpnia 2013

KONCEPCJA

Ten pomysł narodził się przed wakacjami,ale z braku czasu,bo jak wiadomo najwięcej stresu i nauki jest na końcu,postanowiłam się wstrzymać. Jeszcze nie wiem jak będzie wyglądał efekt końcowy tego,być może będzie się zmieniał w zależności od możliwości.: mianowicie,od września chce rozpocząć kącik FASHION JAGIEŁŁO.Co mam na myśli ? Otóż dwa-trzy razy w tygodniu będę brać do szkoły aparat i będę robić zdjęcia osobom fajnie ubranym,po uwagę nie będzie brana ani waga,ani to czy ktoś ma długie,krótkie,zielone,czarne włosy,czy jest niski/wysoki.To nie ma większego znaczenia.Chce,żeby były to przede wszystkim osoby z wyczuciem stylu,bądź z własnym pokręconym,zwariowanym,odważnym.Myślę,że jest wiele takich osób,ba! ja to wiem:D Zobaczę jak to wyjdzie,tak jak mówię,formuła może się zmienić,mam nadzieję,że tylko osób do pozowania nie zabraknie!;* xoxo
 
 
 
A to takie szkice czy coś,że niby ubrania<figielek> :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 









 
 


Część rysowałam w samochodzie,nie miałam gumki i wgl,a potem nie chciałam już nic robić z tym,więc z góry przepraszam za moje niechlujstwo:-)




 
 
 
 
A i brak głowy<ha>
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 



                        Część wygrzebana z jakiś dawnych notatek czy cuś.



 
 
 
 
 
 
 

 
Kosmiczne stroje też są fajne (;
 
 
 
 

Od razu mówię,że tak czy tak to zrealizuje,nawet jeśli będą pozować 2 osoby przykładowo,jeśli ktoś ktoś chce się podzielić opinią bardzo proszę nie pisać z anonima,bo to tylko szczyt tchórzostwa i nawet tego nie zamierzam czytać,można również na priv na fb ;) Dzięki!

2 komentarze:

  1. http://rozowyaparat.blogspot.com/ ktos tu od ciebie odgapia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoła to nie wybieg mody,do szkoły chodzi się żeby wynieść z niej jakąś wiedzę, a nie żeby się do niej stroić. Ludzie !

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.